Kodėl mes?

Mūsų filosofija

„Vaivorykštės takelyje“ tikime, kad kiekvienas vaikas yra unikalus, kupinas smalsumo ir kūrybinės energijos. Mes siekiame, kad mokymasis būtų ne tik žinios, bet ir džiaugsminga kelionė – patyrimu, žaidimu, tyrinėjimu ir bendryste. Vaikus ugdome visapusiškai, skirdami dėmesį jų emocinei, socialinei, kūrybinei ir dvasinei raidai.

Mūsų mokymo principai:

  • Dvikalbis ugdymas – kasdieninė veikla vyksta lietuvių ir anglų kalbomis, todėl vaikai natūraliai ir žaismingai įsisavina abi kalbas.

  • Kūrybiškumas ir menas – dailė, keramika, rankdarbiai bei kūrybiniai žaidimai padeda vaikams atskleisti savo vaizduotę, ugdyti pasitikėjimą savimi ir atrasti džiaugsmą kurti.

  • Sensoriniai užsiėmimai – per pojūčius ir patirtis vaikai lavina gebėjimą pažinti aplinką, ugdo smalsumą ir pasaulio suvokimą.

  • Teatras ir vaidybos žaidimai – padeda vaikams išreikšti emocijas, lavina kalbą, bendravimą ir pasitikėjimą savimi.

  • Tyrinėjimai gamtoje – daug laiko praleidžiame lauke, kur vaikai mokosi stebėdami, tyrinėdami ir patirdami gyvąją aplinką.

  • Dvasinės vertybės – dalinamės biblinių istorijų pamokėlėmis, ugdydami vertybes, kurios padeda vaikams augti pagarbiems, empatiškiems ir atsakingiems.

  • Saugumas ir jaukumas – mums svarbu, kad kiekvienas vaikas jaustųsi priimtas, saugus ir mylimas.

  • Savarankiškumo ugdymas – per kasdienes veiklas vaikai mokosi priimti sprendimus, atsakomybę ir bendradarbiauti.

  • Tvarumas – rūpinamės gamta, skatiname vaikų pagarbą aplinkai, naudojame kuo natūralesnes priemones kūrybai ir žaidimui.

  • Sportas ir judėjimas – fizinis aktyvumas kasdienėje veikloje ugdo sveikus įpročius, stiprina kūną ir moko džiaugtis judesiu.

Kūrybiškumo ugdymas

vaikai skatinami išbandyti įvairias meno formas – piešti, lipdyti, vaidinti. Kūryba tampa jų kasdienybės dalimi.

Dvikalbis ugdymas

Vaikai natūraliai ir žaismingai įsisavina lietuvių bei anglų kalbas.

Kompetentingi specialistai

Mūsų pedagogai ne tik profesionaliai dirba su vaikais, bet ir nuolat gilinasi į naujausias ugdymo praktikas.